Måndag

En bra måndag! Jobbade på, hann med mycket och var dessutom vikarie för en gympa grupp mitt på dagen:) Gud så söta barn kan vara!
Hade träning med tjejerna och den gick riktigt bra! Tjejerna är duktiga och kör på! Hade dessutom bra utvecklingssamtal med några av mina gymnaster:) alltid kul att prata lite en och en med dem:) de är så fina tjejer allihopa!<3

Nu har vi sett ett avsnitt Selfridges och druckit lite te:)
Jag funderar på att prova köra Fuegon imorn, den är inte så jobbig, ingen styrka och bara kul liksom för att testa, vad tror ni om det?
Sååååå länge sen jag tränade och det känns...:(
Fick förresten se den här (se nedan)bilden på fb med sockorna jag gjorde till Annette på jobbet. Kul att du gillar dem! Om fler har beställningar får ni höra av er!!

Hoppas ni haft en bra måndag och ser fram emot veckan!
Puss

It's all because of you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0