Lördag

Här går det framåt i sjukstugan:) bättre och bättre för varje dag. Det är nästan bara tröttheten som är problemet nu. Det får man väl träna upp lite lugnt, men man ska lyssna på kroppen också, jag vet;)

Idag är jag medbjuden på teater och det kan ju inte vara så jobbigt... Blir nog en fika på stan innan också och det ska jag nog också klara av... Börjar med en rejäl lunch så blir jag riktigt laddad inför dagen:)
Tyvärr orkar jag inte till tjejernas träning, skittråkigt men inte roligt att vara där när man inte riktigt orkar vara engagerad och "på". Då är det bättre att deras piggare tränare får vara där även om jag saknar dem nu efter snart tre veckor utan träningar! De är ju "mina" tjejer som jag vanligtvis träffar tre gånger i veckan, oftare än familjen liksom..
Men men som sagt de har det nog bättre utan mig just nu. :)

Nu blir det lunch/frukost tror jag och något avsnitt av en dålig serie, haha!

Ha en bra lördag allihopa!!
Puss
//Linn

Bättre och bättre dag för dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0