Effektiv dag!

Bra dag på jobbet, vet att jag skriver att det går bra ganska ofta nu för tin, men skönt att komma ikapp med allt man haft ångest för i veckor nu... Idag hände det!!!!!
Efter 124646291038624131527 försök, fyra olika datorer,fyra olika bränningsprogram, tre olika sorters skivor så fungerade äntligen bränningen på jobbet så jag behöver inte ha ångest för hur jag ska fixa det problemet längre!! Det fjärde och sista programmet funkade!! Tjohoo!!

Jag gick faktiskt till jobbet i morse och även till stan efter jobbet, vill ju så gärna komma igång med träningen igen... Känner mig som ett hus. Ett slappt stort hus... Haha

Det går att gå men är fortfarande ovanligt andfådd när jag vilar också och även "gäspig" ( om det nu är ett ord) känns som jag inte får syre men det får jag nog, är nog bara jag som är lite orolig,.. Blir skönt att få kolla av lite imorgon också. - ska på läkarbesök efter remiss från akuten..

Jag träffade min älskade sis på stan, vi köpte med oss cupido-sallad och gick hem och kollade på -ja ni vet nog, satc såklart!! Underbart!
Hon e fin min sis...<3

Nej nu är det sovadags, jag är så trött!!
Hoppas ni haft en bra onsdag!

Puss
//Linn

You raise me up...


Kommentarer
Postat av: Fia

Vaknade och kan inte somna om... Läste din blogg och när jag såg "you raise me up" fick jag en bild i huvet av dig som står och sjunger det högt med operaröst hahaha vad svamlat jag om? :p Jag är trött! Borde sova istället... Godnatt!

2013-03-14 @ 02:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0