Migrän

Inatt kl 3.25 vaknade jag av att jag hade så ont i huvudet! Försökte somna om (för länge) så vid 3.45 förstod jag att jag måste ta treo (för sent) så det var bara att stå ut ett migränanfall. Det var länge sen och fy fan vad man hatar det. Runt 5 kunde jag äntligen ligga still igen ( när det gör så ont kan man inte ligga still, man vill gå eller typ stå på huvudet för att få bort huvudvärken..)
Nu när man vaknar känner man av huvudvärken, det är som om den är på väg tillbaka när som helst. Och så är man trött. Det tär på en. Men men skönt att det är över och hoppas slippa få ett till. Idag har vi inga planer förutom ikväll då det blir ett spinningpass och sen ett aerobicspass med mamma! :)

Nu ska jag gå upp och försöka få i mig något!
Hoppas ni får en bra dag!
Puss
//Linn

What now?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0