Upp och ner...

Här är det verkligen berg-och-dal-bana... Ena sekunden känner jag mig lite piggare och så pratar jag i telefon, går till köket eller något annat litet och så är jag dödstrött igen. Men nu på kvällen har jag faktiskt känt mig lite bättre igen. Verkar vara så att jag är sämre på förmiddagen då jag legat ner i flera timmar och mår sedan bättre på kvällen då jag mer suttit/legat... Imorgon är det söndag och jag vill göra så mycket på min lista men tänkte försöka nöja mig med att åka och köpa en brännare till jobbet.. Det är högt prioriterat... Hoppas jag orkar det men älskling lovar att köra mig och ni behöver inte oroa er, han kommer inte låta mig åka om jag inte är pigg nog... Som han har tagit hand om mig den här veckan, jag måste bara säga det igen... Helt underbar. Ikväll åkte han iväg till kompisar ett litet tag men kom hem igen när de gick ut.
Han gör min lycka.

Hoppas ni haft en bra lördagskväll!
Min blev mello, Candy Crush och film:)

//Linn

Baby I can see your halo...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0