En bra dag!

En bra dag på jobbet med myslunch med mamma, utvecklingssamtal, och mycket gjort:) åkte vidare till gymmet och hit pass trodde jag men det blev cirkelfys eftersom ledaren var förkyld... Det var helt okej men inget hit-pass så klart! Men helt slut efter 3 dagars träning. Men tänkte vara ledig i helgen så då får man passa på;)
Efter träningen lagade jag mat och diskade. Det blev couscous med soltorkade tomater, rödlök, mozzarella, och kyckling för mig och quorn för älskling. imorn är det spinning vid 12 och sen tror jag att jag ska mysa hemma, fixa och dona och sen ska jag och älskling mysa tror jag:)

Fick förresten en jättefin bild på blommorna som jag gav till Johanna i födelsedagspresent, rosa liljor:) kul att du gillade dem gumman! <3 så glad...

Hoppas ni haft en bra torsdag och ser fram emot fredagen!

Puss på er
// Linn

One step at the time...<3

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/413539/images/2013/pic_51142f8be087c3424128e5ab.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/413539/images/2013/pic_51142f93ddf2b36c3cf99e5a.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0