Mys-söndag och trött-måndag...

Igår var älsklingarna här på pannkakslunch:) full fart med lunchen, påskäggsletande och dans:) de är så fina mina små hjärtegull:)
Så mysigt att träffa Johanna också nu var det ett tag sen igen.
Sedan blev det en powernap innan det bar av till Fyrishov och Storvreta match. Min första innebandymatch faktiskt. Var ganska kul men mest för Helenas och sofies sällskap tror jag. Dessutom förlorade de ju så det var lite tråkigt...

Både jag och Pär gick och la oss kl 22 igår och trots det var jag jättetrött och kände mig lite dämpad idag. Vet inte varför men är nog alla tankar som snurrar. Fick mycket gjort på jobbet iaf(älskar att stryka saker från listan) och sen träning med tjejerna och sen styrelsemöte. Pär undrade sen om jag ville med på bio men jag kände att jag inte orkade stressa in till stan och det var nog rätt för nu sitter jag hör och försöker hålla ögonen öppna och klockan är halv tio... Det är lite tråkigt att vara både morgon- och kvällstrött men sån är jag... Iaf ibland, när jag har mycket i huvudet tror jag.

Hoppas ni haft en bra start på veckan!
Puss

Even if the sky would fall, I survive it all... Because of you.




Världens finaste guddotter<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0