Helt slut!

Känner mig helt slut och nästan tom... Jobbat så mycket den här veckan och det är väl trötthet man vaknar med..
Var en helt fantastisk dag igår , så lyckad och det är helt otroligt vad stolt man är över vår förening! Ledare, gymnaster och alla runt omkring som ställer upp och fixar och donar. En uppvisning med 2000 pers i publiken, en genomströmning av cirka 1200 barn och ungdomar på golvet från 3-25 år och massor med runt-omkring-aktiviteter går så enkelt när man är så lyckligt lottade med bra människor som vi är<3
Så stolt...

Men trött! Vaknade och var liksom helt tom i huvudet... Ska vila upp mig lite idag och imorgon är det bara att återvända till jobbet och ta reda på kaoset som blir på vårt kontor dagen efter...
Efter uppvisningarna var det ledarmiddag och nu måste jag berätta något som jag vet många blir stolta över - jag gjorde i ordning mig på 20 minuter!!!! TJUGO!! Lite stolt..

Hade trevligt (fick silvertecknet för stt jag varit ledare i 8 år) och sedan var tanken att vi skulle gå ut så jag och sofie gick hem till henne och övriga sällskapet gick till stationen men jag orkade faktiskt inte gå ut. Åkte hem vid tolv och sov till klockan elva... Behövde nog det.

Nu är frågan vad man ska orka göra idag... Tror att min kusin kommer hit och då kanske vi ska åka till mormor:) resten av dagen spenderas garanterat i liggande läge, fötterna gör så ont efter igår!!!

Hoppas ni mår bra!
Puss
//Linn

What now?

https://cdn2.cdnme.se/413539/7-3/pic_517cef59e087c33ae42ef611.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0