En tolvtimmars:)

En tolvtimmars arbetsdag som dessutom förgyllts av magknip hela dagen... Härliga IBS... Arbetsdagen kändes inte alls så lång som den var så det var skönt. Fick massor gjort och blev ett möte på kvällskvisten. Jag och Kicki är ett riktigt radarpar måste jag säga!
 
Efter mötet blev det lite fixande här i sovrummet. (fotbollen var ju på i vardagsrummet...) Älskar att stänga in mig och få lite tid att tänka och bara vara... Sen att älsklingen kommer och pussar på en då och då är inte helt fel det heller;)
Det är sån tid som jag nästan aldrig har, att bara sitta ner hemma och vara. Så skönt att få svara på sms i lugn och ro, planera saker och tänka framåt... I mitt liv så är det liksom jobb-träning(själv eller tjejerna)- och sen hem och umgås med älsklingen och sen sova som gäller vanligtvis. Dessutom försöker jag klämma in att träffa alla underbara vänner så ofta jag kan och planerar ofta veckor i förväg för att få detta att gå ihop... Det jag har lärt mig och funderat mycket på nu på sistone är att jag faktiskt måste kunna släppa lite på detta, det är inte bara jag som ska planera och höra av mig för att en vänskapsrelation ska fungera och det är okej att inte ses varje vecka... Jag har ofta dåligt samvete - en vardagskänsla för mig sedan jag var barn... Man kan alltid göra mer för någon. Men ska väl lära mig nån gång i livet jag mé;)
 
Just nu mår jag lite dåligt för att jag inte kunnat träna den här veckan eftersom det är så mycket kvällsjobb. Blir inte förrän på torsdag så jag ska försöka orka upp till morgonprommis imorgon och så blir det HIT-pass på torsdag:)
 
Vi gick iaf vår vanliga lunchpromenad idag på lunchen och som det är översvämmat kring Fyrisån... Alla bänkar, trappor m.m som står i närheten är ju under vatten. Hur ska man kunna åka forsränning där om några dagar bara? Iof har det sjunkit något redan men ändå...
 
Dessutom är vädret jättekonstigt! Idag såg jag så himla coola moln som jag bara var tvungen att fota!
Små moln-prickar!
 
Nu tänker jag sova så jag orkar med ytterligare en 12-timmars dag imorgon och en morgonprommis innan dess:)
 
Hoppas ni haft en fin dag!
puss
//Linn
 
I love that Power...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0