Berg och dalbana...

Blev en berg och dalbana idag, upp och ner och nya pajjer i ansiktet... Ja det är en metafor...

Hade ett bra möte med dietisten och kände mig nöjd efteråt även om de var och är svårt! Nya vanor när man är 27 liksom... Sen mötte jag upp Fia på stan, äntligen lite sis-tid!! Vi shoppade, pratade, åt mellanmål och åkte sen hem till henne för ännu mer kvalitetstid. Fia finns där när man behöver. Oavsett vad. En arm runt axlarna, ett peppande ord, en tillsägelse, precis när man behöver det... Jag älskar dig syster... För alltid.

Vi har sett satc, lagat mat och nu är det lets dance!

Älskling var snäll och erbjöd sig hämta mig, det är så himla kallt ute!! När jag cyklade hit blåste det så min cykel helt seriöst stannade vid ett tillfälle.
Så skönt att få skjuts hem:)

Hoppas ni haft en fin fredag!

Puss
//Linn

The way you make me feel...


Min älskling finns för mig i alla väder;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0