Back to reality

Igår började jag jobba igen efter fyra veckors semester. Känns bra även om det alltid är lite svårt att sova och komma upp i tid första dagen tycker jag... 
Sen jag blev sjukskriven har jag liksom inte sett på semester på samma sätt. Nu är det ett litet "hinder" i min väg mot att bli friskförklarad... Då är ju inte vardagen densamma och mycket av det som är jobbigt är på paus när man är ledig. 
Jag vill bara köra på och komma upp i 100% igen så jag kan klicka i knappen på Försäkringskassan som säger "Friskförklara"... 

Men självklart är det härligt att vara ledig, ha mycket tid med familj och vänner och min man❤️
Det har verkligen varit en lugn semester, man har ju inte orkat göra något i den här värmen! 

Idag jobbar jag kväll så på förmiddagen ska jag försöka göra lite ärenden och ringa några samtal. 

Hoppas ni har en fin vecka!
Kram 
//Linn

Fight for it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0