Time to reflect

Helgen var underbar. 

I torsdags hämtade jag och Emil, mamma och Tobbe på Arlanda. De var i Menton och firade Tobbes 60-års dag:) 
Linn-taxin lät dem fortsätta semestern lite till i baksätet;)

I fredags åkte jag och Emil och åt lunch. Skulle till Ikea men var sjukt mycket folk så vi slutade på City Gross. Pratade, pratade och åt. 

Vi är ju i samma båt han och jag... ❤️️

Sen var det äntligen dags att träffa Sofia, Simon och Ronja igen. Älskar dem!! Så glada, sköna, positiva och enkla. Och Ronja... moster Linn älskar dig för ALLTID..❤️️

Mosters älskling❤️️

Kommer sakna er så mycket...

Lördagen spenderades med matlagning och Gossip Girl. Förberedde lite för söndagens strapatser.
På lördagskvällen överraskade vi Tobbe med en middag, allt ska ju firas såklart!! 

Jag gjorde fisksoppa och så åt vi resterna av förrätten och efterrätten från fredagen, pärs tomatsoppa och vår fyllda sockerkaka. 

Blev en supermysig kväll med mat, spel och prat❤️️

Söndagen spenderades på Ulva bakluckeloppis igen:) Emil och Arash var snälla nog att följa med och hålla mig sällskap:) 
Sålde för cirka 600 kr, helt okej men för några veckor sen när jag stod sålde jag för 900 kr.. 
Ska stå en gång till den här sommaren tänkte jag, sen åker resten till tippen:) 

Sen blev det mycket vila också mellan alla strapatser såklart. Tjohoo ;)

Made of stone...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0