Omslagsbrud?

På en av bröllopsmässorna som jag var på ludne man vara med i en tävling som gick ut på att man tog en bild och så tävlade man med röster om att få bli omslagsbrud för deras tidning, Allt om bröllop. 
Jag tog en bild och tänkte inte mer på det. 
Igår upptäckte jag att de släppt bilderna och röstningen börjat så jag bad mina vänner på Facebook att rösta på mig om de ville. Det var många många som skrev och röstade också tydligen för jag kom med i topp 20. Nu hoppas vi att jag får stanna där till den 11/3 då första biten av tävlingen avslutas. Då tas de 10 med flest röster ut till finalen. 
Vore superkul att få vara med på en plåtning, jag är ju absolut ingen modell men kul för sminket och hårets skull och en rolig erfarenhet, definitivt så hoppas att mina vänner fortsätter rösta så jag har en chans! 
Tack för hjälpen alla mina fina vänner💞 
Puss 
//Linn
Just a little bit of your heart 💓


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0