Perfect Friday!!

Äntligen sovmorgon!!! Helt sjukt hur trött jag är i veckorna... 
Sov till 10 och vaknade då av kramar och kärlek från min älskade fästman❤️️ 
Helt underbart och oslagbart.. 

Sen blev det dags att gå upp och bege mig mot massage-tiden jag bokade för typ två veckor sedan. Har problem med en axel som är alldeles stel och har knutar och fick höra att han var en massör som tog i... 
Ehh jag höll på att spy två gånger så mycket klämde han precis där jag hade ont... Haha men bra är det nog! 
Var alldeles vimmelkantig efteråt och mötte upp Pär för lunch:) 

Sen blev det lite strosande på stan innan jag begav mig mot sjukhuset och hälsade på Mackan, Isabella och Ines:) 
Efter mys, prat och yatzy-spelande åkte jag hem till älsklingen i ÖS-regnet (tur att det är nära;) och så åkte vi och handlade. Jag bestämde att det blev Coop eftersom de har gott smågodis där;) Fredagarna äter jag det jag vill och då blir det massor!!;) 

Africana, kladdkaka och glass på kvällen haha. Nu mår man typ illa. 

Nu är det snart dags för sängen, fullspäckad dag imorgon, kolla NM, träna, kolla fotboll och umgås med fina vänner:) Bara trevliga saker!! ❤️️

Sov så gott!
//Linn

Not too young



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0