Mycket nu;)

Mycket, mycket nu!! Mycket jobbigt att tänka på, mycket att göra men mycket roligt också.
Tänker mycket på fina vänner som inte mår så bra... Försöker hjälpa och stötta men man kan ju inte göra mer än så och det är jobbigt. Vill liksom fixa det..
Jag försöker just nu öva på att ta livet som det kommer, att försöka leva i stunden och försöka göra det som känns rätt och sen vara nöjd med det.
I svåra stunder känns inget rätt men då får man mest försöka visa att man bryr sig tänker jag. 
Stickade ett par strumpor till en gammal vän som är sjuk och skickade dem, hoppas de kommer värma och ge energi. Kändes bra och hon blev glad.
 



Idag var jag totalt slut när jag vaknade, seg på jobbet och begav mig på trötta ben till gymmet på lunchen.
Där mötte jag upp lillebror som är så fin och bra och så gick träningspasset så bra så jag blev alldeles lycklig!
Träningen går faktiskt väldigt bra just nu, blir pigg av att träna, så himla skönt! Är totalt slut i början av dagen men på träningspasset blir jag pigg och det håller i sig, hela vägen till kvällen:) 


Älskar dig❤️️

Slår mina rekord och märker framsteg så det är jättekul! 80 i mark och 60 i böj idag! Lätt när man har världens bästa PT.
 
Kom hem efter jobbet, lagade mat och donade hemma och sen satte jag mig och slappa i soffan. Som jag längtat!!
Nu blir det Big Brother med älsklingen och lite stickning framför såklart!
(Någon som vill beställa raggisar i julklapp till någon så hojta till!)
 
Puss o kram fina ni!
 
//Linn
 
You should go and love yourself...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0