Min pojkvän...

Är helt underbar.. Inte nog med att han varje dag är underbar mot mig och pussar, kramar och talar om hur mycket han älskar mig... Han gör lite såna här grejer ibland... 
Han kom hem från jobbet vid 23-tiden och jag höll på att fixa inför morgondagen. Går ut i hallen och där står en VS-påse💗
Så glad, älskar deras underkläder!! 
Sedan kollar vi kite på tv och när jag ska börja gå och lägga mig lägger jag mobilen vid sängen och ser ytterligare ett paket på kudden.. 
Idag är det exakt 5 år sen vi flyttade ihop och det fick jag veta igår tack vare Facebooks minnes-grej och jag berättade detta för honom igår.. 
Så fick ett jättefint armband från Efva Attling, med en "love knot".. Så fint., 





Jag älskar dig min prins. ❤️️
Vad har jag gjort för att förtjäna dig...?

//Linn
All of me... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0