Jullov

Äntligen lite ledigt. Det behövs kan jag säga.
Den här hösten har varit otroligt rolig men otroligt krävande... Sjukt mycket på jobbet och man har bara försökt balansera allt så mycket det går. Det var inte mycket förutom gymnastiken och jobbet som hanns med de sista två månaderna kan jag säga och jag är ledsen för det mina fina vänner, att jag inte hört av mig och varit lika närvarande som vanligt... Det ska bli bättring.
Men resultatet av allt slit blev iaf det bästa möjliga. 4a på JSM med finaste tjejerna💙
 
Haha stackars Pär har fått stått ut länge med min förvirrade hjärna och han har fått berätta allt flera gånger eftersom min hjärna varit full haha. Det har helt enkelt inte fått plats mer så allt utöver det som redan fanns där inne bara försvann...
Nu på semestern tänkte jag först lära mig att inte vakna med ett ryck och kolla på mobilen ifall något hänt, någon mejlat eller att jag missat något. Det är steg 1. Sedan tar jag det därifrån.
 
Idag är det dan före dopparedan! Tänk vad fort det går, ytterligare en sak jag inte riktigt hunnit med att registrera är att det faktiskt är jul. Men mysigt är det och tid för vänner, familj och så lite egentid. Något jag faktiskt inte riktigt visste att jag behövde haha.
 
Idag blir det lite paketinslagning, lite sista minuten handling och mycket mys med den här lilla skrutten
 
 
Hoppas ni får en supermysig dag idag!
//Linn
 
Stay with me...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0