"Jag längtar efter dig"

Så fina ord att höra.. Oavsett om det är från familjen, vännerna eller från ens pojkvän. Man blir så glad i hjärtat..

Det är mycket på gång nu! På alla sätt.. Har varje helg uppbokad fram till jul och veckorna är fulla som vanligt men bara med roliga saker:) 
Så glad för alla jag har runt om mig och saker som är på gång! 
Jag ser att ni fortsätter titta in här, så roligt så jag får väl skriva lite;) 

Idag var en vanlig dag på jobbet men så knackade det på dörren och där kom Pär! Finurlig som bara den men fick inte ur honom vad det var... Dagen gick och så skulle jag åka hem. Då ser jag att min cykel har en ny sadel! Min har varit trasig länge! Han har åkt till biltema och köpt den och sen kommit till mitt jobb och fixat den åt mig... ❤️️❤️️ så sött gjort tycker jag!
Sedan blev det date-night på Orvars:) gott och mysigt! 
Sen hem och ta det lugnt, äta pepparkakor, julmust och mjölk:) 
Jag älskar dig min prins! ❤️️❤️️
Hoppas ni haft en mysig måndag! 
//Linn

You are beautiful... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0