Första januari 2014

Nytt år, nya möjligheter:) 
Inga nyårslöften i år utan jag fortsätter på den vägen jag börjat på under senare delen av 2013.. 
Känns spännande med nytt år! Kul! 
Gårdagen spenderades med fina vänner och det blev spontanutgång tillslut:) 
Började sminka mig hemma, blev faktiskt nöjd, tog bilder så jag skulle kunna visa er mina olika steg om ni vill:) - då får ni säga till:)
Älskar att sminka! 
Före:

Efter:


Nära;



Sedan bar det av till Helena och Tobias för fin-middag! Så kul, de älskar att testa nya saker... En av förrätterna(var typ tapas:) var tequila och chili marinerade räkor. När hon skulle steka räkorna så kom tequilan ut i luften så vi alla fick andnöd haha! 





Till varmrätt blev det saffrans-fisk-gryta! Mums!! 
Sedan blev det älsklingens efterrätt, lime och passions cheesecake som han gjorde i måndags medan jag skruvade ihop Ikea stolar:) inga traditionella könsroller här inte;) 


Efter middagen och korttagning begav vi oss till Jessica och Delia:) 


Där var det Venedig-tema och jag höll uppe gängets heder genom att vara den enda som hade mask;) 





Tolvslaget spenderades på balkongen med pussar kramar och skål! 



Senare blev det flustret och lite dans innan vi traskade hemåt igen.. 

Idag blev en seg dag och inte mycket vettigt har blivit gjort.. Men det är väl typ meningen? 

Hoppas ni hade en supermysig nyårsafton och att ni ser fram emot det nya året! 
Puss på er! 

//
Linn

Happy new year!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0