Mys-jul!

Vilken mys-jul det blev!!! Förutom att jag varit sjuk så har det varit helt underbart att bara få vara med familjen och fina vänner! 
Vi firade jul med pappa den 23:e så det blev mycket firande i år igen:) inte mig emot! Supermysig dag med pappsen! 

Sedan åkte vi mot uppesittarkväll med Fia, Oscar och Milo❤️

Julaftonsmorgonen började med en rejäl sovmorgon och sen började jag slå in alla 100 paket.. Så roligt att ge ju!! 
Älskar vår gran! 
Sedan var det av mot mammsen. 


Min fina fina prins❤️️



Ny klänning från Nelly:) 

Lille-lillebrooor❤️️

Värdparet❤️️
Mormor!❤️️

Vi såg Kalle, åt julmat, öppnade klappar och spelade spel. Jag och Pär sover också över där så vi hann prata och umgås ordentligt! Så mysigt! ❤️️

Tack för en underbar jul allihopa❤️️
Puss
//Linn

Tänd ett ljus och låt det brinna
Låt aldrig hoppet försvinna det är mörkt nu
Men det blir ljusare igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0