Onsdag

Jobbade i värmen.. Fick en fläkt som inte kunde ställas på kallt(som var en av funktionerna..?)
28,4 grader och en luftfuktighet på 60% på jobbet.. Inga fönster att öppna och ingen luft att andas.. Det är härligt det... 

Åkte direkt och tränade, cirkelfys blev det idag igen och ikväll känner jag mer i kroppen än igår. Knäet skötte sig ok och jag med;) 
Ikväll har vi bara slappat framför tvn med stängda dörrar och fönster eftersom brandröken kommit hit. Stackars människorna som bor närmre och som tvingas lämna sina hem utan att veta vad som kommer ske... Kan inte ens tänka mig hur hemskt det måste vara... 
Det är så fruktansvärt varmt i lägenheten nu så Pär har gjort ett desperat försök att få lite svalare i sovrummet med isblock i en hink haha! Vad som helst som minskar en grad... 

Nej nu ska jag försöka sova i värmen, svimmar väl snart så då är ju problemet löst;) 
Hoppas ni haft en bra onsdag! 
Puss
//Linn

Sky full of stars..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0