Min födelsedag❤️️

Som ni kanske vet så älskar jag att fylla år! Jag är nog fortfarande ett barn i det sammanhanget... (Och några till...) 
Det är så kul, man får massa grattis från vänner och det visar att de tänker på en, man får träffa familj och vänner och fira
Livet liksom:) 
Min dag startade ju i luften med turbulensen och skrikande och spyende personer så det började inte så bra men när vi kom hem från Arlanda så fick jag först äta på donken mitt i natten❤️️
Sedan blev jag väckt med frukost på sängen 
och sen bar det av mot spinning! 
Sen åkte vi ut till Länna och badade och träffade älskade Johanna och barnen och dessutom Helena som jag inte sett på hur länge som helst! 


Sen åkte vi hem för att göra i ordning oss för middagen på Hamnpaviljongen som var en stor besvikelse. Maten var god men servicen var hemsk...( tog 40 min innan vi fick in drickan, 25 min innan vi fick beställa, en fluga i pärs glas m.m.) 




Men men vi var med varandra❤️️ Fick superfina presenter av älsklingen och sen gick vi till O'learys för ett glas till:) 
Kvällen slutade med the Kardashians (ÄLSKAR Khloe!!) och mys framför tv:n. 

Dagen efter var det fest-dax! Älskar att ställa till med fest också!!!! 
Vi städade och fixade hela dagen för självklart kan jag inte nöja mig med en sak en sån här dag... 
Jag hämtade först tårta kl 9 i Gränby, sen hem för att byta om och träna kl 11. Sen hem och städa och förbereda innan familjen kom kl 13.30. MYSfika!! Älskar min familj! Fick så fina saker av allihopa! T.om schalen som Tobbe alltid köpet som ska vara ful för att irritera, var snygg i år!;) 

Mina bröder är inslagnings-mästare som ni ser...

Sen kastade jag mig ner på stan till kl 16 för att bli sminkad på make up store. SÅ duktig och trevlig tjej som jobbade där! Jag visade hur jag brukar sminka mig och att jag ville ha nåt mer och lite annat.. Hon berömde mina sminkningar(lite stolt) och gjorde en grym sminkning!! 
Före

På väg

Resultatet.. Glömde ta i butiken i bra ljus så tog när jag kom hem..

Vi gick över tiden och jag fick stressa hem.. Kom hem 17.30 och kastade ihop snittar, duschade och valde klänning. Som tur var kom Fia och hjälpte mig med klädvalet annars skulle jag nog fortfarande stå i min garderob....
Festen blev superlyckad med snittar, musik och fina vänner❤️️




Vi gick senare vidare till Flurran och avslutade hela kvällen på My Gyros såklart;) 












Classic Linn-pose...

Tobias och jag hade en plan... It backfired...

När jag kom hem hittade jag som vanligt ett sista paket under kudden från mamma.. Fått det så länge jag kommer ihåg. I år var det en melon med fast-tejpade hundralappar... Haha! 


Tack alla som gjorde dagarna så fina! ❤️️
//Linn

Because I'm happy...💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0