Kreta sommaren 2014

Blev en spontanresa till Kreta den här ledigheten:)Fantastiskt mysigt att bara få umgås med mitt hjärta...
 
Vi gjorde verkligen ingenting annat än att sola, äta, bada, spela kort och umgås med varandra. Underbart.
 
På väg!
Framme!
Vår kompis på vår favvo-restaurang:)
Kortspel på balkongen varje kväll!
<3
 
 
Vår utsikt från solstolarna i en veckas tid
 
 
En Mojito på stranden:)
Obligatorisk handståendebild:)
Lycklig
Frihet
En till...
Fixade naglarna innan vi åkte hem
Sista doppet...
 
 
 
Sista kvällen
Min fina pojkvän<3
Vi drack lite bubblor på vägen hem (det vi hann med innan turbulensen gjorde så vi var tvungna att plocka undan dem.)

En underbar resa med mitt livs kärlek, har laddat upp batterierna ordentligt inför höstterminen nu känner jag!
Hoppas ni, mina fina vänner har gjort något denna semester som verkligen stärker er, oavsett om det är en resa, en fika, en sovmorgon eller vad man nu kände att man behövde.
 
//Linn
 
I love you, yes I do...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ni verkar ha haft det kanon! Bra investering i kärleken! 😉❤️

2014-08-03 @ 22:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0