HERRREGUD!!!!!

För tre veckor sen körde jag dubbelpass och avslutade med ett HIT pass. Idag höll jag på att inte orka med ens uppvärmningen... Varför känner jag aldrig att jag är i form förrän jag är TOTALT ur form??!! Fruktansvärt jobbigt så jag var glad att jag överlevde. Gulliga Heléne som hade passet hade uppmärksammat att jag inte varit där på ett tag så hon var glad att se mig:) Det kändes bra, då har hon koll på mig;) Men nöjd nu efteråt och ser fram emot morgondagens träningsvärk! 

Idag har jag jobbat och äntligen fick jag lite sällskap:) världens bästa Ann-Britt var där:) mycket bra samtal och diskussioner i kylan på jobbet:) 
Såhär såg jag ut idag-kallt!!!


hon är en otrolig stöttepelare och jag är så tacksam att hon finns i mitt liv. 
Klockan tre tyckte hon att jag skulle gå hem eftersom det här är den sista veckan innan galenskaperna börjar. Hela vägen fram till jul och lite efteråt. Dessutom har jag fem helger i rad sol är uppbokade med gympa-grejer. Den femte måste jag nog avboka för vi måste ju flytta någon dag också:)
Ann-britt har ju suttit på min stol så hon vet precis. Så då gick jag hem och myste med min pojkvän:) underbart! 
Då laddade jag också upp för träningen vilket var tur som ni förstod;) 

Imorgon ska jag äta lunch med Fia och Milo!! Underbart! Ska försöka komma ner o köpa cupido sallad på stan för jag har varit sugen på det i fleeeera dagar:) 

Som ni märker mår jag lite bättre.. Fick två fina kommentarer och söta vänner ringer/messar när man mår dåligt. Tänk sån tur jag har.. 
Ska försöka vända tankarna nu så ni slipper höra mer klag på ett tag.

Hoppas ni haft en jättebra dag! 
Puss på er! 
//Linn

You raise me up...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0