Fläng-dag..

Började dagen som tur var med en sovmorgon med älskling. Sen dess har jag försökt vara en bra dotter, vän, dotterdotter och syster.. Hinner med mycket en dag som denna, framförallt mycket oro. 
Pappa mådde dåligt så vi pratade i telefon, sen fick jag stressa till träningen fast jag inte skulle dit för att Tobias stod själv, sen åkte jag till mormor och hjälpte henne mangla och dammsuga, parallellt har jag stöttat en älskad person som mår dåligt och samtidigt försökt bli av med min bihåleinflammation. När jag kom hem la jag mig utslagen på sängen. Sen kom migränen och allt ikapp och nu tar jag ett bad. 
Trevlig lördagskväll..
Puss
//Linn
I tried... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0