Blää

Så himla trött på att vara sjuk! Har ont i öronen, halsen, huvudet och bihålorna!
Var hos läkaren idag och jag var svullen i näsa hals och öron men jag hade inte en infektion än så jag fick avsvällande mediciner och kortison-nässpray.
 
Har annars spenderat dagen i soffan förutom den halvtimmen då vi åkte och kollade på lägenheten. HÅLL TUMMARNA!! Tyvärr tror jag inte det kommer gå men man kan alltid hoppas...
 
Nu är jag så trött så jag var tvungen att sysselsätta mig med något så det blev blogg, lite jobb och lite planering inför höstens tävlingar.
_________________________________________________________________________________________
Skrev klart det här kl 20.30 och då ringde de om lägenheten och VI FICK DEN!!!!!! Så nu har vi ringt våra mammor och berättat och sedan ringt några till och så har vi både varit chockade, glada och vi fattar ingenting;)
 
Sjukt att det alltid går såhär fort när det gäller lägenheter...
 
Så spännande!! Hoppas vi får skriva kontrakt snart så det sjunker in och är lite mer "klart" även om det känns klart lite halvt så är man alltid lite osäker innan allt är KLART klart! Nu svamlar jag bara för jag är så glad och spänd;)
 
Om någon har extra flyttlådor får ni gärna säga till!!
 
Sov så gott - det ska jag!
Puss på er!
 
//Linn
 
One step at a time...
 
 

Kommentarer
Postat av: Ploysan

Vänta vaaaa?! Ska ni flytta!! Har ni KÖPT lägenhet?! vad händeeeer?? Fy fasiken vad roligt!!! Berättaaaa!!!!!

2013-10-16 @ 01:20:49
URL: http://ploy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0