Bara läskiga saker idag...

Gjorde tre obehagliga saker innan klockan ens blivit 12...
1. Tog blodprov - jag HATAR nålar... inte blev det bättre sist jag var sjuk och inne på Ackis då en student försökte ta blodprov på mig och skakade så hela jag skakade...
2. Tog halsprov - så äckligt, känns ju som man ska spy i sköterskans knä...
3. Körde bilen med väldigt lite bensin... Pär retar alltid mig för att jag alltid måste tanka när jag ska ha iblen, hatar när mätaren börjar närma sig nollan men den här gången tänkte jag att jag ska lita på honom att det går att köra tills den lyser och lite till... Så körde med hjärtklappning hela vägen fram och tillbaka till läkaren...
 
När jag kom hem sen var jag helt slut. Självklart var det ingenting i halsen, man måste ju alltid vänta flera dagar innan det visar något. Nu skulle jag bara ta provet eftersom jag ändå skulle ta ett järn-värde-prov...
Så nu har jag ätit lunch, godis och kollat på massa skit samtidigt som jag jobbat lite lugnt.
 
Nu ska jag vila lite till.
 
puss på er
 
//Linn
 
I see your true colors...
 

Kommentarer
Postat av: Ploysan

Hejja Linn!!!! :D

2013-10-10 @ 22:22:34
URL: http://ploy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0