Vågar jag??

Hoppas? Ska det vända nu äntligen??? Idag har jag jobbat och suttit på tjejernas träning och känner mig fortfarande okej!! Alltså andningen har inte blivit värre och jag är inte lika andfådd av småsaker.. Jag börjar få tillbaka mitt "tempo" om ni förstår. Tror det var bra att jag var hemma tisdag och onsdag helt så jag laddade batterierna helt! Hoppas bara jag mår bra när jag vaknar imorgon.
Jag längtar tills jag kan träna själv men det dröjer nog ett tag tyvärr:'(
Känner mig så otränad så det är löjligt... Men men det kunde vara värre! Nu ska jag sova och imorgon bär det av till frissan! Blir nog inte mer spännande än en toppning men vad skönt det ska bli! Hoppas ni haft en bra torsdag!!
Puss
//Linn
It's all because of you...


Kommentarer
Postat av: Giggi

Va härligt att du verkar bättre!!Puss min bästa gumma/ mamma

2013-03-08 @ 11:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0