Mysig dag

Skön dag som började med träning och avslutades med födelsedagsfirande:)
Mamma blev jätteglad för sina födelsedagspresenter och det kommer snart en bild på hur tuff hon såg ut med sina stavar med studs eller vad man nu kallar det;)
 
Vi körde dessutom julklappsleken och jag vann en superstor kortlek, HAHA!
 
Det var en jättetrevligkväll med god mat och trevligt sällskap!!
Försöker lära mig dricka kaffe som sagt. Blev några sippar idag...
 
Mammas vänninor är så söta och roliga!
 
Tänkte precis skriva att jag skulle ta en tidig kväll när jag kom på att jag har en köttfärs som går ut idag så det vara bara till att sätta på spisen och göra köttfärssås och då passare jag på att värma på potatisbullar också så jag har de 2 matlådor som behövs till imorgon.
 
Hade iaf på mig en ny tröja idag här ser ni lite av den, färgen är underbar och VÅRIG!!
Hittade förresten den här bilden på mina brorar, Hur söta är de inte!!!!??
Busungar!!
  
Nej nu luktar det från köket, hoppas ni haft en bra helg!!
Förresten slog ni besöksrekord idag och inte en enda kommentar... Vad har vi sagt gänget;)
puss på er!
 
/Linn
 
Remember those walls I built
Well baby they're tumbling down
And they  didn't even put up a fight
They didn't even make a sound

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0