Stick!

Leds på att vara sjuk... Men det vet ni redan. Andningen har inte varit bra idag och dessutom är jag snurrig... Nu ser jag ut som jag har pesten också. Har så mycket finnar och kvisslor i ansiktet och på halsen så jag vill inte kolla mig i spegeln. Kollade lite på internet och läkemedel med kortison kan ge finnar, trötthet, sämre immunförsvar m.m... Allt stämmer in. Så idag har jag försökt hitta på saker att göra och snälla älskling körde ner mig på stan så jag kunde köpa garn:) har hittills stickat ett par raggsockor till Elton och nu har jag startat på min första beställning:) jättekul!! Lite ont i fingrarna för man är ovan att jobba med dem såhär... Men det är kul att göra något som jag orkar med! Igår försökte jag pyssla men orkade bara göra 2 kort... Det här kan jag göra sittande i lugn och ro... Fick beställning av 4 st så det kommer ta sin lilla tid. Köpte väldigt fina garner tycker jag!!

Nu ska jag fortsätta, hoppas ni haft en bra tisdag!

Puss på er
//Linn

What would you do?

https://cdn2.cdnme.se/413539/7-3/pic_512d1fcbddf2b30546a1fcd8.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/413539/7-3/pic_512d1ff2ddf2b3054c7d5666.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0