Fuego!!!

Äntligen var det Fuego med Sara igen!! Hon är så himla duktig, man blir verkligen glad!! Och det är så härligt med så mycket blandade åldrar och storlekar!! Idag var det två ganska ordentligt överviktiga som var på passet och jag blir så imponerad av att man kämpar och vågar skaka på kroppen, rumpan och brösten även fast man inte har "den perfekta kroppen". Hoppas de tyckte det var kul! Det är inte ett HIT-pass men ändå ett rätt jobbigt pass, man skakar, hoppar och dansar hela tiden:) Man blir glad, det är verkligen ett feelgood pass!

Jag körde lite mage rygg och sida på gymmet innan också eftersom det inte är någon styrka alls och imorn blir det HIT och då är det alltid minst mage och rygg tycker jag..
Efter träningen ska jag träffa mamma, moster och kusin på nån indisk restaurang:)

Jag måste bara säga en sak till, jag är beroende av Candy Crush... Suck...

Nu har jag ätit kvällsmat och nu blir det House med älskling<3

Hur har er dag varit??
Puss
//Linn

In the end only kindness matter


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag är också fast! så sjuk beroende framkallande...!!

2013-02-05 @ 23:08:19
Postat av: Giggi

Vad är Candy Craashhh? Kul o läsa din blogg, bästa gumman!!

2013-02-06 @ 09:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0