Vilken kväll!

Haha herregud vad roligt det var igår!! Min 27 års fest:)
 
Dagen började med städning och förberedelser men eftersom det var årets varmaste dag tillät jag mig att äta lunch ute på gräset i solen så fick lite sol iaf:) Sedan bar det iväg till stan för att köpa skor och bli sminkad på FACE.
 
Vart supernöjd - bad henne göra något annorlunda med mycket eyeliner eftersom det inte är så jag brukar göra...
Köpte till lite produkter och begav mig sedan hemåt för att fila på de sista sakerna:)
Fick en present av älsklingen också<3
Som tur var kom Johanna lite tidigare och hjälpte mig och sedan kom gänget:)
 
Haha det var länge sedan jag skrattade så mycket som igår! Vurpor, skämt, skratt och härliga vänner <3
Så glad att ni ville komma!!
 
 
 
TACK!!
 
Hoppas ni där ute hade en bra lördagskväll och har en skön och varm söndag!
 
puss på er
 
//Linn
 
Leave the world behind...
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Ja herre guuuuvd vilken fest!
Jag stod för magplasket! Jg skyller på halt golv.

...och du skyller väl på hal klänning! *ASG*

Puss!!

2013-08-11 @ 19:16:23
URL: http://www.eltonsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0