Turning the page

Dagen igår var inge bra.
Många små saker som blir stora när man får ta emot dem samtidigt. Tufft när man försöker sitt bästa överallt och det absolut inte räcker till. Hatar att känna mig otillräcklig.
Dagen idag började som dagen igår slutade men sen ryckte jag upp mig och åkte till spinningen:)
Det gick bra och mådde lite bättre. Gick in på gå och löp kliniken efteråt och köpte mina efterlängtade Nike skor - så fina! Mådde ännu lite bättre...
Sedan orkade älsklingen med ner på stan( han är/ har varit grymt förkyld) och vi åt lunch och shoppade lite tillsammans.
Då blev dagen toppen:)
Nu har vi handlat och jag ska vila lite innan jag ska ta tag i kvällens uppgifter. Hämtade även mina spinningskor som jag beställt från XXL. Så nästa gång blir det spinning med riktiga skor:)
Hoppas ni haft en bra fredag!
Puss
//Linn

Just give me a reason...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0