Överraskning!!!

Älskar överraskningar! Idag tog vi en tripp till storstaden för att överraska svärmor som fyller 65 imorn! Hon och svärfar skulle äta lunch och där satt vi:) blir alltid pirrig i magen av sånt, haha! Kunde nästan inte vänta...
Hon blev iaf jätteglad att vi var där så det var kul. Jag är iof som en zombie idag, helt slut efter veckans jobb och framförallt stress och orkar nästan inte hålla huvudet uppe. Ni vet sådär så om man blundar kan man somna hur man än står/sitter/går.. Så jag kanske inte var den roligaste att umgås med men så ere ibland och de här veckorna är de värsta på hela året på mitt jobb... De pågår ett bra tag nu så hoppas ni står ut med mig, fina vänner.

För övrigt blev jag irriterad som vanligt av att vara i Stockholm, så mycket folk, de hade tagit bort automaterna vid tåget och de andra biljett-maskinerna fungerade inte... Skönt att komma hem till Uppsala. Haha vilken -hemma-bäst-tjej jag är;)

Den här veckan har jag också kommit på något som jag är "allergisk" mot... När andra människor äter äpple. Det låter så äckligt!!! Haha det sitter en person mitt emot mig som gör det, därav kom jag på det för det har hänt flera gånger den här veckan... Jag ryser av det... Knäppt jag vet..

Nu somnar jag snart så vi hörs senare.
Puss
//Linn

I tried carrying the weight of the world
But I only have two hands...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0