I did it again...

 
 
Känt mig orolig, ledsen och rastlös hela helgen... Förstod inte varför, visst det är mycket på jobbet och Pär är sjuk här hemma men det borde man väl klara av... Sen kom förklaringen - pappa ringde igår och berättade att han varit på sjukhuset. Vaknade av att han inte kunde andas sa han. Som ni förstår blir man orolig, framförallt nu när man inte bor hemma och inte "kan ha koll" på honom...
Det är många gånger nu som det här har hänt. Jag förstår att många av er inte kommer tro mig men jag har vuxit upp med den här oron, det är bara så det är.
Han är iaf hemma nu och hade fått antibiotika, det var lunginflammation som vanligt.
 
Nu blir det amerikanska pannkakor till brunch med älskling.
 
puss på er!
 
//Linn
 
Am I wrong...?

Kommentarer
Postat av: Eva

Va tråkigt med din pappa :( hoppas han kryar på sig nu med antibiotikan.. En liten försenad present kanske kan pigga upp lite för stunden? Kika ut genom dörren :)
*puss*

2013-08-17 @ 14:57:40
URL: http://www.eltonsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0