Crazy Monday!!!

Herregud vilken dag!! Rolig men intensiv! Dagen kändes som den gick på en timme (hade så mycket att göra så man bara inte vet vart man ska börja ni vet...) för plötsligt var klockan 17 och jag hade träning med tjejerna och därefter var det truppmöte med alla ledare:) kom hem 21.45 nånting och åt godis och pepsi Max till middag. Så alla ni som säger att jag tränar mycket ser här förklaringen till varför jag inte är mer i form;)

Nu ligger jag här med huvudvärk och kan inte sova för man är så uppe i varv av allt så det blir till att skriva ner lite jobb jag ska göra imorgon och så ska jag då börja dagen med en morgon-prommis-det var länge sen!

Hoppas ni haft en bra måndag allihopa!
Puss
//Linn

Let's go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0