Låååång dag...

Började med promenad och vandrade vidare till jobbet. Jobbade på och fick en hel del gjort:)
Fick lunchsällskap till slut av min fjärde kollega som bara sitter några dörrar bort, trodde hon också var på möte men glädjande nog stack hon in huvudet precis när jag skulle på lunch:)
 
På lunchen fixade jag också massor med vuxensaker, ringde A-kassan och hörde mig för lite, kollade mina försäkringar osv. Känns skönt att ha kollat allt en gång för alla!
 
Sedan var det dags för träning med tjejerna! De är så himla duktiga, riktiga krigare! Idag var det mycket tejpning och skadesnack och det är aldrig kul men de kommer sätta allt till tävlingen, jag är helt övertygad:)
Himla goa tjejer är de iaf och det ska bli jättekul att åka iväg en helg med dem!
 
Nu ska jag försöka sätta mig med tentan SUCK men har så himla svårt att koncentrera mig. Är lite orolig...
Men hoppas det är bättre imorgon.
 
Nu måste jag försöka få lite tenta gjort...
 
Sov så gott
 
//Linn
 
I'm in love, all dressed up in love
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0