Trött!

Jag är så himla trött på att bli orättvist behandlad, att folk inte uppsakattar en, att man inte ser alla som lika mycket värda... Det spelar ingen roll vad man har för bakgrund, man borde respektera och värdesätta allas åsikter...

Det tycker jag iaf... och jag VET att jag är värd att lyssna på... Så synd för dem som inte tar sig tiden... You will see...

Idag blev det ingen syster-träff... Fia kände sig inge bra o lät supertrött... ville inte åka hem dit o stressa upp henne... Har varit väldigt rastlös de senaste dagarna. Älskling ligger i gästrummet och hostar och har haft feber och jag sitter i vardagsrummet och dricker c-vitamin för att inte bli sjuk...

Ikväll blir det en eller två träningar med tjejerna, får se...

Imorgon ska jag träffa Emmis!! Och benjamin också!! <3

På kvällen blir det förhoppningsvis att träffa min älskade kusin men vi får se eftersom P är dålig.
I helgen blir det lite mattepluggande med Emmis, träning med tjejerna, fest hos Kix som fyller 25 idaaag!! (grattiiiis finaste Kickan!!) och på söndagen blir det fystest...

Nästa vecka blir det tre dagars jobb och massa träningar som vanligt! Vi ska också sätta igång och planera vår USA trip <3 Äntligen!!!

puss på er!

Hoppas ni alla får den respekt ni är värda!!

//Linn

R E C P E C T, find out what it is to me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0