Nittonde januari 2011

Vilken mysig dag detta blev! Vaknade av att älskling var på väg in till stan. Han ville inte väcka mig. Men jag ville med så jag tog bussen efter honom. Vi kollade runt på stan och sen åt vi på subway:) Jättegott! Var så himla härligt väder idag, soligt och skönt och stan var underbart med sitt livs kärlek!!

Sedan bar det av hemåt och så kom Sofie och busade lite... Hon var på sitt bushumör och skulle promt trycka på mina ben som aldrig har haft så mkt träningsvärk som idag! Vi lagade mat och åt alla tre och sen bar det av till träningen. Där gick det okej, ska bli stark den här terminen!! Sjukt stark. Volterna går ju sådär... :(

Sen kommer man hem och ser ett glatt ansikte som pussar på en och som säger " ska inte du duscha och sen få en massage"... Jooooo det ska jag nog!!! :)

Fick en välbehövlig massage av mina favorithänder på hela jorden och nu sitter vi o kollar på biggest looser i soffan. Man blir lite taggad, tur att jag har tränat idag!

nu ska vi diskutera lite beslut... svåra beslut att ta... Imorn blir det iaf klippning på förmiddagen! Det ska bli skönt! Hoppas inte hon behöver ta alltför mkt på längden bara... Vill ha långt hår!!

puss på er!
//Linn
you raise me up so I can stand on mountains


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0