Första januari 2011

Idag är första dagen på ett nytt år. Ett nytt år då jag för en gångs skull har satt upp mål för mig själv att tänka på under det året. Tidigare år har jag alltid önskat och hoppats och funderat på hur jag ska hjälpa andra i min omgivning. Jag måste börja tänka på mig själv, på min hälsa och jag kan inte ta hand om alla andra förrän jag mår helt bra...
Vår första dag på 2011 var riktigt lugn och skön. Hade långt samtal med Sofie imorse, vi gick inte upp förrän 13.30 tror jag. Om allt och inget. Om känslor och svek om kärlek och vänskap. Om sjukdomar och hälsa och ja allt faktiskt.

Vi (gympagänget) firade nyår i Sunnersta med några pöjkar från min gamla högstadieklass. Vi hade riktig trevlig tre-rättersmiddag och lekar och tipspromenad på det:) Pär var tyvärr tvungen att jobba idag så han kunde inte vara med.
Men som tur var vaknade han av fyrverkerierna på tolvslaget och ringde mig. Det är kärlek det. <3

Fick ett underbart besked strax efter tolvslaget att min kära sis har förlovat sig... Det är helt underbart! Tänk vad killar kan få till det ibland! Romantiskt så jag bara smäller av... Är bara lite sur på han för han förstörde min nyårssminkning som var så fin:)

Idag har jag sorterat lite i min bokhylla... Är mycket här hemma som behöver sorteras och rensas ut och jag tänkte att jag började med bokhyllan så tar jag garderob och liknande snart...

Nu är det snart läggdags och jag hoppas att alla ni där ute fått lika bra start på 2011 som jag.
Imorgon kommer Johanna och sööta Lucas på fika! Myys!<3

Sov så gott och gott nytt år på er!

//Linn

we are who we are

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0