Fjortonde januari 2011

Ååå vad mysigt det var att träffa Ploy! Hon är en underbar vän ska ni veta. Timmarna flög förbi på stan och shoppingen blev inte dålig den heller..
Träffade Linet också på New Yorker, alltid kul att träffa någon som det var länge sen man träffade!

Shoppingen ja, detta fick glädjen att följa med mig hem

Älskar den här färgen! Och materialet, sval och skön! 89 kr på New Yorker



Jeans från Stadium 99 kr fast med min Stadium-års-bonus blev det 36 kr för dessa snyggingar!


Hahahaha! vi lekte top model;)
Svart tröja med slits bak på sidan från Gina 49 kr

Ännu en stor härlig tröja i härlig kvalité! 49 kr Gina.

Visst är jag ett rea-proffs!!
Har lite för få galgar bara nu men vet att jag har en packe någonstans... Sedan har jag rensat ut en ikea påse med kläder så nu blir det snart ge-bort-kväll igen! - Vilka vill vara med?

Efter jag gått modevisning med alla nya kläder för älskling här hemma (inspirerad av Victoria´s secret imorse fast med lite mer kläder på kroppen) gjorde vi ett paket av min tumme också så att jag skulle kunna skala och äta räkorna som var planerade.
Vad jag har gjort med min tumme? Några vet men ni andra får nog dröja lite med det svaret för det är inget jag är stolt över...



Nu blir det maxiyatzy med min älskling <3

puss på er!
//Linn

forever

Linn + Ploy = forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0