Trött på allt vad sjukdomar heter!!

Känner mig verkligen lurad... Av min egen kropp. Äntligen trodde jag att jag skulle få vara lite frisk och må bra den här lediga terminen... Började med en fetingförkylning och sedan avlöste problemen varandra. Nu kan man väl säga att det är jag och magen som inte är överens... Suck...

Jag fick en liten uppmuntranspresent igår av älskling som han la på nattduksbordet... Såg den när vi skulle gå och lägga oss och det var en jättefin fyrklöver till mitt Thomas Sabo armband... Så fint det blev! Han ville att oturen med alla sjukdomar skulle försvinna... Det vill jag också...






Så här ser mitt armband ut nu... <3

Tack älskling för att du alltid gör mig glad igen... även när det är tufft.

Bara för att tänka lite mer positivt tänkte jag berätta om vår fina sushikväll som vi hade med Fia och Oscar för några helger sedan!
Vi beställde från ett ställe som ligger i närheten av oss och de har jättebra service!! Där kan man beställa styckvis sushi och det är bra för mig för jag är inte direkt varierande i mitt val av sushi... Gissa vilken tallrik som är min;;

Mmm mums!!
Hoppas jag snart kan börja äta som vanligt igen. Just nu går jag på kokt fisk diet och ris och jag är så jäävla trött på det!!!

ps kommer snart ett till inlägg men jag måste bara få tillåtelse att lägga ut vissa bilder;)

puss på er!!

//Linn

everywhere i´m looking now, I´m surrounded with your embrace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0