Kaosdag på jobbet

Idag var första gången jag jobbade på Skopunkten på ett helt år... haha och det gick ju som förväntat... Alltid när man är lite osäker och ska öppna händer allt det där som "aldrig" händer och som inte många vet hur man ska göra med... Så det blev en del samtal för att få hjälp. Men dagen gick iaf jättefort och nu har jag haft födelsedagsfika med familjen eftersom de inte kunde i helgen.
Jag älskar min mormor hon är den skönaste mormor´n i hela världen!!! Krutpaket det är vad hon är!

Nu är jag sådär jobbigt rastlös så jag inte riktigt vet vad jag ska göra...Ska jobba en låång dag imorgon, 10-19.15 så jag orkar inte ge mig ut och springa även om det verkligen skulle behövas... Jag har dessutom nya springskor så det vore ju ett premiärspring:) Men nej jag oorkar inte...

Tårtan var iaf helt sjukt god:) Jag valde blåbärsprinsess mums!! Jag hade bakat drömmar och bullar så det blev ett riktigt kalas!


Nu ska jag hitta på nåt.

puss på er!
//Linn
memories

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0