Ingen riktig skrivfantasi...

Ledsen mitt lilla gäng som läser min blogg, har inte mycket fantasi om vad jag kan skriva om eftersom mycket annat tar upp mina tankar, saker som jag itne vill skriva om här.
Men känner ändå ett litet ansvar att skriva eftersom jag vet att Emma M verkligen vill ha nya inlägg varje dag... haha snart börjar hon skolan igen och då måste hon ha att göra på sina håltimmar så det är bara att komma in i rycket igen:)

igår var en tung dag förutom när jag kom hem till mina föräldrar ett tag och sedan fick åka till underbara Fia... hon och jag är så lika. Hon förstår mig utan att jag behöver säga nåt och vi har så underbart roligt tillsammans!! Att vi har samma shopping-mani gör ju inte det hela sämre...vi satt och drack vin och drinkar och shoppade på hm:s hemsida:) Blev många fina saker ska jag säga er!! Längtar tills jag får hämta ut paketet!
Hoppashoppashoppas att klänningen passar!!!

Nu är jag hos Pär och vi tittar på oceans thiteen. Eller han tittar, jag sitter ju här. kom på at jag var tvungen att m aila mina gympatjejer om att vi ska sätta igång träningen på fredag. Blir skönt att få koncentrera sig på nåt annat ett tag. På måndag börjar jag också mitt nya jobb:) Ska bli jättekul och spännande, även om det blir tufft med heltidsjobb som jag inte är van vid, men det är bara januari ut så jag ska nog överleva:)

nej nu ska jag gå o mysa lite med Pär innan han ska åka till jobbet!!

puss på er
//Linn

you raise me up

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gulle <3!

2010-01-08 @ 16:55:28
URL: http://sofeija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0