Näsdukspaket 9...

Jag har verkligen fobi för näsdukar. Iaf använda... fy faan!! ja kan bara använda dem en gång sen slänger jag dem. Ni kan ju tänka er min hög av näsdukar som ligger i min soptunna just nu... haha... Okej ja vet, inget trevligt samtalsämne men när man är hemma ensam o är förkyld så finns det inte mycket annat,...

Min älskade pojkvän kom iaf förbi o överraskade mig när han kom hem från Värmland:) Var väldigt mysigt att äntligen se honom igen. Har verkligen saknat honom...

Jag har börjat kolla på sex and the city boxen om igen nu, lånade den ju av fia o nu har ja sett alla avsnitt så det är bara att börja om igen... :)

Nu ska jag återgå till min stickning...:)
lägger in en bild som är raka motsatsen till hur jag känner mig nu... lite själv-peppning...


hihi här mådde jag lite bättre


De här tjejerna får mig alltid att må bättre <3 får se om jag orkar till träningen ikväll så jag får lite pepp av dem med:)

puss
//Linn

you raise me up


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken snygg klänning! Jag dööör, va fin! Puss ma

2010-02-10 @ 15:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0