Ingen ordning alls på mig...

Usch nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera igen... Förlåt jag ska verkligen försöka bättra mig... Det här är iaf sista veckan på praktiken så då kanske det går lättare att hinna med allting.

I helgen har det varit lite party o väldigt mycket mys med pojkvännen:) Det uppskattas! Vi sågs nästan ingenting alls på hela förra veckan så det kändes skönt att se han lite i helgen...
I fredags var det 18års förfest för Elin:) Var jättemysigt men sen åkte jag hem o sov... haha orkar verkligen ingenting nu när man är i skolan hela dagarna o har hundra saker på gång...
På lördagen firade vi min lillebror som har blivit så "gammal" som 15 år!!! plutten liksom!<3
På kvällen var jag o Pär bjudna till en av hans kompisar på coctailparty. Så vi klädde upp oss o gick dit, det var jättetrevligt!! De hade gjort massor med snittar och godsaker så det var bara att gå och småäta hela kvällen! Det gillas!!

Jag har iaf fått blodtrycksmedicin nu... en vanlig sort, inte den som ska verka mot migrän för nu kan jag ju först se om min huvudvärk beror på mitt höga blodtryck. Har ätit den sen i onsdags o läkaren sa att jag borde kunna känna någon verkan i helgen, och jaa det kanske stämmer, har faktiskt inte lika mkt ont i huvudet längre... Men men det återstår att se...

Jag har nu inte tränat redskap på en heeeel vecka och igår på friståendeträningen tyckte vår tränare som också är sjukgymnast att ja ska vila en vecka till:( Men men är väl lika bra att vila ordentligt när man väl har börjat... annars har jag ju vilat en vecka i onödan om jag drar upp det ikväll. Så ikväll ska jag bara dit en snabbis och köra styrka...

Idag var jag själv på praktiken för han som är med mig var sjuk stackarn... Jag hade en intressant dag i skolan... Barnen var jättegulliga idag! Märks att de liksom har vant sig vid en nu... o då ska man sluta... men så ere...

Nu har jag iaf en VFU-portfolio som ska vara 12 sidor lång och som ska in på onsdag som jag måste skriva... funhderar bara på om man ska ta power-nap innan eller efter detta... kanske ska försöka göra det efter om jag orkar...

Och städa behöver jag verkligen göra!Det ska också bli av idag!


JAG VILL TRÄNA FULLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snart är det tävlingar laget o då jävlar tänker jag vara helt frisk och skadefri... hoppashoppashoppas

Disturbia...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Gumsannn!

Blir alldeles rörd när jag läser din blogg...

Känns som jag inte träffat dig på 100 dagar! Och ihelgen åker både du & jag bort åt olika håll men tänker på dig min bästa flicka!!!

Puss mammma

2009-05-15 @ 10:10:25
URL: http://linntunudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0