Ingen bra dag

Var hos läkaren idag. Kollade mitt höga blodtryck. Jag ska typ utredas med blodprover, 24-timmars blodtryck och massa saker. Suck...

Känns som att det är massa problem hela tiden. orkar liksom inte mer. framförallt orkar inte min plånbok mer...

Och praktiken blir lidande. Men känner ändå att min hälsa måste få gå först. Och det är inge bra att gå till praktiken och typ bryta ihop där. Jag behöver tänka för mig själv själv när jag har fått massa såna här saker sagda...
"Om inget görs kommer du dö snart" - det var typ så jag tolkade det han sa. Kul...

Jag är ung jag ska va frisk...

förlåt att jag är klagig. hoppa sni tycker om mig ändå mina änglar.

pusss

standin in the light of your halo

Kommentarer
Postat av: Emma B

Jobbigt! Men det är ju bra att de kollar upp det så att det går att göra något åt det... och oroa dig inte för praktiken sånt går alltid att ta igen för precis som du säger måste ju såklart din hälsa gå före allt annat! Det kommer att bli så bra ska du se min vän! Puss å kraaam

2009-03-04 @ 13:24:12
Postat av: hedvig

krya på dig linn <3

2009-03-04 @ 15:11:50
Postat av: jessica

Såklart vi tycker om dig ändå! Händer såna saker har man rätt att klaga. Hoppas de kan göra nåt åt det när det är uträtt iaf...



Btw, älskar den där låten. Hur bra som helst och superskön beat...you know you´re my saving grace lalala =). Puss puss jag hör av mig imorrn!

2009-03-04 @ 17:04:47
Postat av: Älskling! jag ringde dej men du svarade inte:O pussssssss

2009-03-04 @ 21:27:51
Postat av: Emma M

Jag har också jättemycket problem med blodvärden, och det går att lösa, bara dom kommer på vad det är som är fel vilket läkarna oftast gör, i mitt fall vet dom dock inte vad felet är så jag går på regelbundna kontroller och hoppas på det bästa hela tiden! Vi ses på söndag vännen! :)

2009-03-05 @ 15:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0