freeze the moment

Ibland blir man så lycklig för så små saker... Jag har en underbar pojkvän ska ni veta...

Idag har jag haft konstant huvudvärk. Ovanligt va? Men det var inte så konstigt. Klassen var väldigt stökig idag, vår handledare var sjuk o jag vet inte riktigt vad det var med dem men man fick ryta i ett antal gånger idag iaf. Imorgon ska jag ha besök av en lärare från min skola som ska bedöma min kompetens som lärare. Eller nåt sånt. haha
Känns lite konstigt att en person som inte vet vem jag är kommer och ska kolla på mig men men det är så det fungerar på lärarhögskolan.
Det kommer iaf gå bra har jag bestämt mig för, jag kan ju det här nu:)

Blir en lång dag i skolan och sedan ska jag till min gullgrupp i Gottsunda<3 Vi ska fira de två gulden med massa fika och en extra rolig träning. De ska få göra massa svåra saker som de vill prova o sånt:)

Torsdag blir också en lång dag i skolan, planering 7.30 som vanligt på torsdagar o sen skola hela dagen. På eftermiddagen där måste jag försöka orka gå på stan.. Jag MÅSTE hitta en klänning som jag kan ha på dopet på lördag, en dop-present till Lucas<3 och också börja fixa med presenten till Pär. Han fyller ju år när vi åker till London så jag måste ta med mig sakerna... har några idéer som jag ska fixa men är såklart öppen för förslag från mina kära vänner;)

Idag har jag fått en hel del gjort trots mitt everlasting migränanfall när jag kom hem. Skrivit lite plugg-saker som vi måste göra UTÖVER all planering, tvättat, träffat Helena<3-älskar o få oväntat besök!! Städat lite här hemma, plockat o donat, ja ni vet sånt där som man bara hinner med ibland.

Nej nu ska jag nog gå o lägga mig tror jag så jag hinner sova någon timme innan Pär kommer o kryper ner med mig. Han jobbar massor min duktiga pojkvän... Önskar jag också hade tid med det så jag skulle kunna shoppa massor i London men men...

puss på er allihopa
freeze the moment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0