Nu börjar jag få ordning på saker o ting...

Idag var jag riktigt pigg på praktiken:) Trots att vi var där tidigt imorse och planerade och jag kom därifrån kl 16.40...
Planerade på morgonen alltså och hade senare vår första lektion. Gick mycket bra, klart att barnen testar en för att se hur långt de kan gå med en men som sagt det gick riktigt bra och de verkade gilla vårt lektionsupplägg om att de skulle beskriva en tjuv som sprang förbi. (De övar på att beskriva saker och ting)
Dagen gick ändå väldigt fort och jag var som sagt inte alls så trött... Skönt med tanke på hur jag kände mig på träningen igår. Bara satt o stirra rakt fram o orkade inte ens prata kändes det som... körde en del saker ändå men inget kändes bra såklart...

Men som sagt idag är det nya tag:)
När jag kom hem från praktiken åt jag middag, eller först köpte jag lite godis tihi, sen åt jag middag och kollade lite på TV. Sedan tog jag tag i lägenheten o dammsög och våttorkade så nu är det jättefint här hemma! Har nu lite doftljus tända så det ska lukta riktigt gott!

Usch vad tråkigt detta inlägg kändes... hmmm hur ska jag kunna göra det lite roligare...
Kanske kan berätta om min helg. Jag hoppas på att få sova sova sova framförallt:p. o träffa Pär o massa kompisar...
Imorgon är det ju träning sen kanske jag ska ut med Sofie och Helena o Anton o hand gäng. Hade bestämt o träffa Pär egentligen men de kunde bara gå ut imorn så vi får se om vi får göra en omstrukturering... haha på lördag är jag helt ledig. Japp ni hörde rätt, Linn har ingenting planerat... Eller nu ljuger jag lite, ska kanske träffa Emma o äta kebab men ekonomin är ju inte på topp nu när vi köpt London biljetter o nu har jag precis kollat på biljetter till Värmland också eftersom jag o Pär ska dit på höstlovet...

Har tänkt på en sak idag. Vad för sorts personer jag inte tycker om. Det är sådana som man pratar med och försöker konversera med, liksom lära känna och man kanske berättar något om en själv som t.ex. något om mina träningar och personen inte ens svarar, eller frågar eller överhuvudtaget intresserar sig för vad man sagt. Jag frågar ju om saker som inte hör till just den situationen som vi är i för att liksom lära känna och intressera sig för andra människor och för att få en relation som inte enbart hör till det sammanhang man vanligen ses i men inte alla har denna förmågan tydligen.
Men men det är väl en av mina kvaliteter som julia hade sagt<3 Hoppas du har det underbart gumman förresten hoppas du läser här så du hänger med;)

Nej men hörrni nu ska jag fortsätta dricka min pepsi max:) hihi

kommentera nu era busar!

puss på er

//L

you had me at hallo...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0