I need you to hold me...

Fan varför kan han inte bara få vara frisk. blir så jävla trött. Han fick åka ambulans igår igen in till akuten. Blir jätteorolig samtidigt som det har hänt så många gånger förut. Nu ligger han iaf där o får hjälp o det är ju skönt att veta.
Lite jobbigt att åka iväg bara men jag kan ju inte göra så mkt ändå.
Krya på dig pappa!<3

Åker till Värmland idag med Pär:) Ska gå om tio minuter så jag ville bara titta in här o säga hejdå...
Hör av er om det är något!
Hoppas ni får en underbar vecka o så hörs vi på söndag eller måndag.

puss på er mina änglar

im lost in this dream, i need you to hold me
I'm scared of lonely

Kommentarer
Postat av: Emma B

Hoppas han får må bra snart igen! Ha det underbart i Värmland min vän. Hoppas foten mår bättre också... puss å kraaam

2009-02-18 @ 15:01:55
Postat av: julia

Tänker på dej!

2009-02-25 @ 05:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0